Veebipoe WBLIFE.EE (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ NAVTREND (registrikood 12686296), asukohaga Harjumaa, Tallinn, Lootsi 11, 10151.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad kaupluste ostmise kohta veebipoest.

E-poes müüdavate toodete hinnad on näidatud toodete kõrval. Hinnale võib lisada kauba kohaletoimetamise hinna. Kauba kohaletoimetamise eest makstav summa sõltub ostetud kaupade kogusest. Tellimuse esitamisel kuvatakse kohaletoimetamise tasu.

Tooteinfo esitatakse vahetult toote läheduses asuvas online poes.

Tellimuse vormistamine

Lisage soovitud tooted oma ostukorvi nende tellimiseks. Täitke kõik vajalikud väljad ja valige tellimuse täitmiseks kõige sobivam laevandusviis. Koguhind kuvatakse siis ekraanil. Seda saab maksta pangaülekande teel või kasutades mõnda muud makseviisi.

Leping jõustub siis, kui tasumisele kuuluv summa kantakse üle internetikaupluse pangakontole.

Kui ostetud kaupu pole võimalik tarnida varude tõttu või mõnel muul põhjusel, teavitatakse ostjat võimalikult kiiresti ja makstud raha (sh saatmiskulud) tagastatakse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast teate saamine.

Kohaletoimetamine

Kauba kohaletoimetamise kulud kannab ostja, tellimuse esitamisel kuvatakse asjakohane teave laevade hinna kohta.

Tallinna linna väljaminek jõuab ostja määratud sihtkohta, tavaliselt 1 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest või muul ostjaga küsitud ajal, mida ta mainis tellimuse esitamise ajal.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättetoimetamist on ostjal õigus lõpetada e-poes sõlmitud leping. Ostja asjakohased nõuded tagasipöördumise korral ja soov osta veebisalongis sõlmitud leping lõpetatakse ainult nende kohustusliku paigaldamise ajal kehtivate toiduainete kehtivusaja lõppedes.

Tootele, millel on aegunud kõlblikkusaeg, mis toodete puhul on kohustuslik, puudub tagasipöördumisõigus.

Tagastamisõigust ei kohaldata, kui juriidiline isik tegutseb ostjana.

Tagastamisõiguse saamiseks ei tohiks tellitud kauba kasutada muul viisil, kui on vajalik kaupade maitse ja värskuse tagamiseks, nagu on lubatud ka tavaposti kaupa testida.

Kui toodet kasutati muuks otstarbeks kui see, mis on vajalik tema maitse ja värskuse tagamiseks, on poes olev õigus vähendada tagastatud makse summat vastavalt kauba maksumuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks peate esitama kauba ostukinnistamisest keeldumise avalduse, mille vormi leiate siit: keeldumistaotlus ja saatke see e-posti aadressile info@wblife.ee hiljemalt aegumiskuupäev, mis on tootele kohustuslik.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus on see, et tagasitoodud kaubad ei vasta tellitud kaubaartiklitele (näiteks vale toode või kauba kehtivusaeg).

Ostja peab tagastama kauba 14 päeva jooksul pärast tagasivõtmisdeklaratsiooni esitamist või esitama tõendid selle kohta, et nad andsid kauba üle vedajale eelnimetatud ajavahemiku jooksul.

Tagastatud kaupade kättesaamisel tagastab Interneti-pood kõik kulud, mis ostja lepingu alusel kannab, kohe, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast.

E-pood võib keelduda maksete tagasimaksmisest, kuni lepingu objektiks olevad kaubad saadetakse tagasi või kuni ostja esitab tõendi selle kohta, et kaup saadetakse tagasi, olenevalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on selgelt valinud kättetoimetamise meetodi ja selle maksumuse, välja arvatud kõige odavamad kohaletoimetamisviisid, ei pea veebipood tarbijale tagastama, kui see ületab tavapärase tarneviisi maksumust.

E-poes on õigus ostu- ja müügitehingu tühistada ja ostjale nõudlus toote tagastamiseks, kui veebipoes on viga, et hind oli oluliselt madalam kui toote turuhind.

Defektne kaup

Lepingu tingimuste kohaselt vastutab internetikauplus vastuolu ostjale müüdud kaupade vahel, mis on selle üleandmise ajal või tuvastatud toote kehtivusaja lõppedes. Vastava eelduse ümberlükkamine on e-poe vastutus.

Kui leitakse vastuolu, on ostjal õigus taotleda veebipooda hiljemalt toote kehtivusaja alguses, saates e-kirja info@wblife.ee-le.

E-poe ei vastuta vastuolude eest, mis tekivad pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui internetikaupluses ostetud kaupade vahel on erinevusi, mille eest on veebipood vastutav, parandab või vahetab internetipood defektseid kaupu. Kui kaupa ei saa asendada, tagastab Interneti-pood ostjale kõik ostu-müügilepingu alusel tehtud kulud.

E-poe reageerib tarbija poolt kirjalikult või kirjalikult esitatud kaebusele, mida saab reprodutseerida 3 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@wblife.ee

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin - Tarbijavaidluste komisjon. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole (Vaidluste veebipõhine lahendamine).